Instrukcja zgłaszania uczestnictwa
w konferencji

1.

Zgłoszenie abstraktu

Uczestnik przesyła zgłoszenie wraz z abstraktem na adres: gdanskhealthdays@gumed.edu.pl

2.

Weryfikacja merytoryczna

Organizatorzy oceniają zgłoszenie pod względem merytorycznym. Uczestnik otrzymuje informację o:

  •  Akceptacji zgłoszenia – wtedy przechodzi do etapu płatności. 
  •   Konieczności poprawy abstraktu – uczestnik nanosi poprawki  i przesyła ponownie.
  •   Odrzuceniu zgłoszenia – proces kończy się na tym etapie.

3.

Opłata za udział

Po akceptacji zgłoszenia uczestnik dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty organizatorom.


4.

Potwierdzenie wpłaty i instrukcje dotyczące prezentacji

Po potwierdzeniu przez organizatorów wpływu środków, uczestnik otrzymuje informację o konieczności przygotowania prezentacji na określony termin oraz przewidywanej dacie publikacji harmonogramu konferencji.

5.

Przesłanie prezentacji

Uczestnik wysyła prezentację do organizatorów.

6.

Weryfikacja prezentacji

Organizatorzy sprawdzają prezentację i informują uczestnika o:

  •   Akceptacji – prezentacja jest gotowa do przedstawienia.
  • Konieczności wprowadzenia poprawek – uczestnik dokonuje korekt i przesyła poprawioną wersję.

7.

Przesłanie harmonogramu

Organizatorzy przesyłają uczestnikom ostateczny harmonogram konferencji.

Scroll to Top